Kolekcja ,,My Dior” stworzona przez projektantkę Diora Victoire de Castellane czerpie bezpośrednio z klasycznego stylu domu modowego Dior.
Gdy Castellane była małą dziewczynką, często odwiedzała butik Diora. Towarzyszyła matce podczas zakupów, jednocześnie podpatrując kroje i faktury należą do marki.
Inspiracją do stworzenia kolekcji My Dior być może były udekorowane słomą okna butiku Diora. Kolekcja opiera się na motywie plecionej biżuterii, grubych pierścieniach i bransoletach. Niektóre z nich są proste, inne zawierają diamenty lub inne drogocenne kamienie.
Kolekcja ożywia ducha domu Dior, podkreślając elegancję i wyrafinowanie marki.
Twarzą kampanii reklamowej jest brazylijska modelka Raquel Zimmermann, znana z pozowania do magazynów modowych takich jak Vogue czy Elle. My Dior różni się znacznie od poprzedniej kolekcji Diora ,,Le Bal des Roses” z 2011 roku, ponieważ nie jest tak efektowna. Jednak subtelna biżuteria My Dior posiadająca fakturę tkaniny o wzorze kraty, iż można ją nosić na co dzień.
Autor: Kamila Węclewska
Źródło informacji: asiatatler.com
Źródła zdjęć: desbijoux.net,
icon-icon.com,
blog.imperatrices.fr