Strona Główna Zaręczyny Facebook się sprawdza

Facebook się sprawdza

1571

Firmy RitaniTWO by London przeprowadziły w grudniu wielką akcję mającą na celu promocję nowego sklepu w Nowym Jorku tylko i wyłącznie za pomocą… Facebooka.

Wnioskami z kampanii podzielili się przedstawiciele obu tych firm. W ich opinii ten największy na świecie portal społecznościowy jest idealny do prowadzenia działalności marketingowej. W zaledwie dwa tygodnie ilość fanów firmy TWO by London wzrosła z 700 do… 10 000! A wszystko to by zdobyć niezwykły pierścionek zaręczynowy.
Sukces związany był z trudnym zadaniem, jakie postawiono pracownikom firmy Ritani. Z bazy prawie 488 000 fanów w ciągu trzech tygodni udało im się zaprosić do udziału w zabawie wszystkich mieszkańców Nowego Jorku, New Jersey i Connecticut. W ten sposób stronę TWO by London polubiło ponad 9 000 ludzi. Jak zauważa wiceprezydent TWO, Scott Udell, najbardziej niezwykły jest fakt, iż wszystkie te osoby mieszkają nie dalej niż 25 mil od głównego sklepu firmy.
Cały konkurs związany był z możliwością wygrania specjalnego pierścionka zaręczynowego. Mogła w nim wystartować każda para zamieszkująca wspomniane powyżej stany. Następnie, tuż po "polubieniu" strony TWO i Ritani, do uczestniczących w konkursie spływały różne pytania, na które należało udzielić jak najszybszej odpowiedzi. Ostatniego dnia konkursu, czyli 19 grudnia, wybrano trzy najlepsze pary, które następnie starły się w bezpośredniej walce – grze "The Newlywed" – o pierścionek. 

Finałowe zmagania można było śledzić poprzez specjalną transmisję na żywo na stronach firmy TWO by London. Wspólna kampania z Ritani to zatem kolejny przykład, iż portale społecznościowe mogą pełnić bardzo ważną rolę, jeśli chodzi o działania marketingowe firm zajmujących się branżą jubilerską.
Źródło: nationaljeweler.com
Cezary Szczepański

BRAK KOMENTARZY

Odpowiedz